mandag 21. februar 2011

Valpesosialisering og fasiten på hvorfor fremgangen mangler.

I dag skjønte jeg hvorfor hun sitter dårlig ute - frasett enorm provokasjon i form av nye miljøer og mange spennende hunder. Hun lyder håndsignalet best så jeg må intensivere jobben med å linke sittkommando og håndtegn. Back to basic. Her skal det hjernevaskes.

Hadde også en rask samtale til Nordreisa så nå er sommerens første sikre plan spikret. Det blir dressur og ro i oppflukt i Nordreisa siste helga i juli. Jeg gleder meg til det jeg vet kommer til å bli selvutvikling på høyt plan - så gruer jeg meg kanskje litt til å bli avslørt med feil og mangler som dressør, men man kommer ikke videre uten.

Ellers var det fantastisk oppmøte på valpe og unghundsosialiseringen! Topp!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar