torsdag 24. februar 2011

100% suksess, men kort og noe defensiv økt

Leia har vært på en kort treningstur utenfor nav-bygget. Det var ganske kaldt og vi ble enig om at økten varte til jeg frøs så mye på fingrene at jeg syntes vi burde gi oss. Det ble som sagt en kort økt. Det får meg til å lure på om Leia fryser under buken når hun er ute. Leia fikk snuse rundt i kobbel og når hun rettet oppmerksomheten min mot meg fikk hun kommando - og slik fikk vi 100% suksessrate i dag. Konklusjon er som jeg har ment lenge - hun kan kommandoen og når hun ikke lyder er det et spørsmål om provokasjon og lederskap.

Ellers har Leia en tendens til å ta tyggeben fra Steffi. Lurer litt på om hun har et arvelig anlegg til dette.

Steffi er ute og trener apport. Igjen. Det blir spennende å se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar