mandag 7. februar 2011

En liten oppdatering

Leia har begynt med tannfelling, hun er vel egentlig ferdig. Har ikke funnet noen tenner og hun har heller ikke hatt noe øket bitebehov som jeg har registrert. Sendte melding til opppdretter Elisabeth og skrev at tannfellingen var i gang og lurte på om vi fikk tannfeen på besøk. Prompte kom det tilbake" tannfeen har nok blåst bort" Det sier alt om været her for tiden.

En liten digresjon fra morgenen. Vi trente litt på å gå pent i bånd. Jeg satte henne og klipset av kobbelet (det vi ikke så erfarne kaller båndet) og gav henne fri-kommando. Så gikk jeg og laget lunsj og pakket tingene mine. Dag-Ove kom og da spurte han om hun hadde fått sitt-kommando. Jeg gikk tilbake og der satt hun like fint på teppet. Hvem vet hvor lenge hun hadde sittet der. Denne gangen forsikret jeg meg om at hun skjønte at hun var løst ut. Flinke Leia, ikke like så flink eier. Leia har virkelig to moduser. Av og på. Jobbe og lek. I morges var hun nok i jobbe-modus.

Steffi har hatt fremgang med apporten. Flinke Steffi. Vi undrer på om ikke løpetiden skal komme snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar