lørdag 5. mars 2011

Uværet fortsetter

Vi fikk tidlige værrapporter fra Skaidi som gjorde at vi aldri la innover og med kolonnekjøringer og muligheter for stengte veier var det helt greit. Det var et lite opphold med sol så Steffi og jeg kledde på oss for en skitur, men da vi kom i løypa så vi knapt de røde stikkene foran oss. Steffi nektet plent å gå, men jeg fikk henne opp første bakken. Da jeg endelig bestemte meg for å snu sprang hun som bare Steffi kan, det var tydelig at hun ville inn.

Leia som var ulykkelig da vi dro var ekstatisk da vi kom tilbake. Jeg tror hun gleder seg til å bli 18 måneder, HD-røntget og klar for snørekjøring hun også.

Jeg sverger til hundemat, men etter en lengere og bedre lørdagsfrokost smurte jeg litt leverpostei til hundene. Det som imponerte mest var at Leia satt i ro på teppet sitt mens jeg ropte på Steffi og Steffi fikk sin, før Leia kom på sitt tilrop og fikk sin del. Noen vil si at det bare skulle mangle, men jeg ble stolt likevel.

Tror det blir fokus på avstandssitt i dag, hun er helt klart blitt bedre og raskere i sitten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar