mandag 1. juli 2013

Det er mye som skal planlegges

Har brukt en del tid den siste tiden på å planlegge overnattingskabalen til høstens jaktprøver. Det hele inneholder jo mange om-er, hvis-er og men-er. Ikke minst er Mathea en liten joker i det hele. Ikke bare skal hundene være i form, men lille tulle skal også være grøtspisende for at alt skal gå i hop. Det gjenstår å se hvor godt vi får dette til. Joda, vi har forsøkt pumping uten at det var noen stor suksess.

Vi har ikke som mål å få flest mulig starter på hundene. Vi gir oss når og hvis vi når målene for høsten, men vi har helt klart noen ting vi ønsker å oppnå. Det er en spennende tid vi går i møte. Nå skal dressuren manifisteres og grunnlaget for en god fysisk form skal legges.

Så skal Sam på utstilling til helga. Jeg har helt sagt fra meg ansvaret etter galoppfadesen med Cali i ringen. Jeg skal passe Mathea mens Jon springer i ringen. Jeg tror jeg fikk den letteste oppgaven.

Det er nemlig landstreff i bretonklubben i Nordlysbyen Alta. Vi gleder oss. Vi tar det som en oppvarming til høstens logistikkutfordringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar