tirsdag 17. april 2012

Partilister lagt ut og pulsen stiger på eier

Da er partilistene til Arcticen lagt ut, men vi har ikke begynt konspireringen.

Det er mer det at når vi går igjennom treningen så er det ting vi ville ha endret på, men vi får ikke gjort noe og jeg vil si at vi har gjort vårt beste og det er ikke mye vi ville gjort annerledes, ikke som vi selv kunne forandret på.

Godt inspirert av en flott artikkel om høstjakt av Lars og Inger Krempig spente vi på oss skiene i dag og fikk en flott tur, riktignok uten hagle. Men vi fikk en fin tur på ski i solskinn og jeg sto - bortsett fra en gang. Men det viktigste er at jeg tenkte ikke på noe tidspunkt at jeg kom til å dette. Jeg og skiene har blitt godvenner. I can do it.

Jon minnet meg på en gang i vinter da jeg ampert bet fra meg at han måtte forstå at for meg var å stille på prøve, kun høstprøve. Det var før jeg sluttet å tenke at nå detter jeg - og da datt jeg selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar