fredag 20. april 2012

Nedtelling

Det er nå under 24 timer til Arcticen har sitt opprop. Vi venter spent på to store begivenheter i så måte før det - trekkingen slik at vi får vite rekkefølgen og ikke minst hvilket terreng vi skal gå i. Det siste har størst betydning i forhold til hvor lenge vi kan drøye på hytta før vi må stå opp å kjøre av gårde. Jeg husker hvor lite jeg sov før min første jaktprøve. Jeg er sikker på at jeg bare sov noen timer og det var ikke sammenhengende. Deretter var det en drøy dag i fjellet, men etter det - jeg svnet som en stein før kl 09 og var oppe og trente litt dressur i 6-tiden. Det blir ikke slik denne gangen. Leia lå lykkelig i buret sitt da jeg gikk på jobb i dag, så avslappet. Hun fikk sin hadekos og synes nok fortsatt at jeg lider av litt separasjonsangst når jeg går fra henne. Det er rart at hun som var så liten har blitt så stor. Altaprøven startet i dag og det er sol ute og fantastisk vær. Jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært et annet sted enn på jobb, men vi ville at hun skulle starte med friske ben i morgen. Foreløpig er det bare jeg som teller ned. Leia ligger hjemme og lurer nok bare på om vi skal på hytten denne helgen eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar