onsdag 20. juli 2011

Æi gjer mæi aldri

Det ser ut til å bli en stillingskamp. Jeg skal vinne den. Jeg må bare tenke ut hvordan. Jeg har tenkt en del. Blant annet på mindre, men mer fokusert kontakt.

I går forsøkte vi på nytt. Hun gjorde utrolige fremskritt i løpet av kvelden. Jeg satte så på langline og gav henne tøyanden. Det gikk så det suste. Optimist som jeg er koblet jeg henne fra. Jeg har før vært inne på at Leia vet godt forskjellen på langline og ikke langline. Så resultatet var at Leia sprang som tidligere. Det er det store problemet jeg klarer ikke trykke henne ned fra avstand. Fikk i alle fall fortalt henne til slutt hvor skapet skulle stå og hun lå helt stille i hulen sin resten av kvelden.

Vi får se hvordan det går. Men den seigste vinner til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar