onsdag 19. oktober 2011

Take a moment and make it perfect

Vi bruker mye tid på å tenke hva vi skal gjøre fremover. Vi lider litt under mørketid og lange arbeidsdager. Det gjør at vi koser oss med ekstra god samvittighet. I går var det kloklipp og ørerens. Leia liker godt å ligge i fanget og kose. Leia og jeg, jeg og Leia.

Vi har begynt å planlegge prøvene til vinteren. Vi stiller på de tre lokale prøvene. Vi satser mest på å gå på ski, finne fugl, reise og være i ro. Det er det alt handdler om.

Det er 10 dager til vi skal på girl camp på Skaidi da tar jeg med Leia og Cali så får vi se hvor lenge vi blir der inne, men planen er å trene Leia på morgenen og Cali på ettermiddagen. Den yngste skal ha de beste forholdene. Det minner meg om vinterdagene i mars når jeg og Leia var ute i terrenget kl åtte. Det var en herlig tid. Don't wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar