torsdag 20. oktober 2011

sitat "Jeg har ingen drømmer som ikke involverer hunden min".

Jeg sitter altså på en hyggelig middag med en venninne og vi snakker om så mange som jenter snakker om. Drømmer blir et naturlig tema og det er da jeg kommer med gullkornet "Jeg har ingen drømmer som ikke involverer hunden min". Venninnene mine begynner å bli ganske vant til hundegalskapen min så utsagnet ble møtt med hjertelig latter, jeg lo vel med jeg også for jeg ser helt klart det morsomme i utsagnet og samtidig er det sant.

Men hva er drømmene når det gjelder Leia? Det er en hund som går i god kontakt med meg og finner fugl og vi kan ha fine situasjoner. En hund som er grei hjemme og som jeg kan kose med. Det er ikke så mye. Vi drømmer om å ta ut potensialet i Leia, men i en hund med et betydelig potensiale kan det bli en stor utfordring. Når jeg skriver dette skjønner jeg absurditeten i det hele. Livet dreier seg mer eller mindre rundt dette: skaffe seg fritid så man kan trene hund. Det er rart med drømmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar