lørdag 29. oktober 2011

Det var den maten II

Etter en nitid analyse av innholdsfortegnelser har jeg landet på at vi fortsetter med Specific så får jeg heller bli flinkere å planlegge. Resultatet er at jeg kjører 16 mil ekstra på onsdag for å kjøpe for. Jeg hadde nesten bestemt meg for å gå over til Troll som er noe enklere tilgjengelig og som man kan få for nesten halve prisen gjennom en gunstig avtale i fuglehundklubben.

Men når jeg finleste varedeklarasjonen, analyserte avføring og tenkte meg hardt om bestemte jeg meg for å fortsette med Specific. Det er ikke i kosten den store kostnaden med å ha hund ligger. Det er mye dyrere når Leia spiser jakkene mine. Mener jeg at et for er marginalt bedre enn et annet har jeg lovet Leia at det er ikke de marginene jeg kan påvirke som skal tippe i hennes disfavør. Da blir det Alta på onsdag og foreløpig forer vi fortsatt på Specific.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar