onsdag 17. april 2013

Da begynner høsten å ta form

Jeg sa i fjor til broren min - "at dette er nok siste høsten vi satser på dette nivået" - og nå tar jeg meg i å sette opp en fiktiv terminliste med flere eventualiteter og stor iver - og på mange måter er det kanskje mer ambisiøst enn i fjor. Så hvem prøvde jeg å lure. Det er mer mikk å få det til i år og vi har en del logistikkproblemer som vi ikke hadde i fjor, men vi har også erfaringen fra i fjor.

Faktisk ser den fiktive terminlisten ut som en blanding av fjorårets og den fra året før - det året da cacit på Embla var den store planen kombinert med unghundpremie på Leia. Vi fikk det siste og Embla gjorde et meget godt NNM og sikret seg videre VK-deltakelse i 2 år. Caciten har uteblitt foreløpig. Ja ja, i år blir sikkert det siste året det blir satset på dette nivået. Eller - vi får se. Jaktprøver er som en smitte man får i kroppen og som man aldri blir kvitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar