tirsdag 19. april 2011

Sånn er livet - et pust i sivet - et vell av krefter som higer efter en evighet

Jeg tror det var slik Ibsen ordla seg, men har tatt det fritt fra hukommelsen.

Det har vært lite blogging av flere årsaker. Tross investeringen i mobilt bredbånd fikk jeg ingen kontakt på skaidi. Vi jentene tilbrakte fantastiske dager på skaidi og Leia kunne nok blitt prinsessa av Hatter i stedet. Det begynner å bli få steder vi ikke har vært nå, men det var tidvis vanskelig poteføre og tidvis litt varirerede vær. Vi fant i alle fall ikke fugl, men det sto ikke på innsatsen. Det var sikkert mange grunner, men da jeg en dag befant meg på Hatter før 8 tenkte jeg atter en gang at livet ikke blir det samme som før fuglehund.

Det var disse dagene vi skulle sette inn dressurstøtet, men det ble bare ikke slik. Vi skal nok få det på plass likevel. Hun kan kommandoene hun må bare skjønne at de gjelder overalt.

Livet blir ikke det samme - uten at jeg har tenkt å blogge så innmari mye om det kommer jeg og Leia og flytte fra Neptunveien. Det er trist - men det kommer til å ha en viss betydning for bloggingen og bloggingens innhold fremover så det er like greit å si det med det samme. Men ut av dette har jeg fått et nytt liv, det blir vel for nedtonende å kalle det en hobby - er nok mer en livsstil.

1 kommentar:

  1. - "Hva er vel livet - et pust i sivet, som synker ned. Et spill av krefter som higer efter en evighet." Adam Oehlenschläger

    SvarSlett