søndag 4. november 2012

Støvete premieglass

Det er varierende vær, og lett fugl så vi har tatt hvile til et helt nytt nivå. Det gir rom for nye aktiviteter som vasking og stabling av premieglass. Så i dag gav jeg meg i kast med oppgaven under mild oppfordring kan jeg si. Jeg hadde vel ikke vasket det første da jeg fikk beskjed om at stetten også skulle vaskes - ingen unnasluntring.

En aktivitet som vasking gir rom for mimring og jeg husker da jeg hadde tatt min første, forsåvidt hittil min eneste premie med Leia, vi var ikke på premieutdelingen så noen andre hadde tatt i mot premien og da jeg fikk den sa jeg som sant var at jeg var mest interessert i kritikken. I dag er jeg mest fornøyd med glasset. Det er en liten påminning om det som har vært. En gang kommer jeg nok til å sette meg ned med noe i glasset og tenke at Leia, Leia er en bra hund, og det var moro å få premie. Det heter seg at hundene blir bedre og bedre dess senere på kvelden det blir.

Vi har bestilt oss en hundespark og lurer på om vi har tenkt å bruke den mer enn kickbiken og svaret er definitivt ja, men vi gleder oss også til å ta fram skiene. Det er bare motet som må boostes litt. Men når vi først tar av, ja da skal det gå unna.

2 kommentarer:

  1. Heia Nina! Takk for sist! Ingvild viste meg bloggen din og da må æ jo legge igjen en kommentar her. Har akkurat gått gjennom feriebildene og har utrolig lyst å reise ned igjen! Takk for en flott opplevelse! Håper alt er bra med dere alle.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du, vi gleder oss til å få se bildene. Er du hjemme på fredag? Skal lure Jon av gårde litt tidligere så kan vi mimre. Hils og klem tilbake.

      Slett