torsdag 19. juli 2012

Det nærmer seg

Først av alt så tror jeg at jeg har funnet ut hvorfor jeg har manglet avsnitt så lenge. Jeg håper at avsnittene er tilbake noe som vil forbedre lesbarheten utrolig mye. Så er det litt spennende å loge seg på å se hvor mange som leser bloggen fra dag til dag.

Vi teller litt ned for tiden. I dag da jeg så på arbeidslisten for august var det på ny plottet inn fridager fordi man jo bare må på jaktprøve eller fordi man så gjerne vil ha en ekstra lang treningsøkt midt i uka. Det blir alltid spennende. Rytteren og hennes hund er igjen å se på tohjulingen, men i dag var det Cali som ble prioritert. Teorien er at Leia kommer til å gå seg god i løpet av treningsperioden og helt ærlig er jeg litt i tvil om hun har fallert noe særlig siden påske. Hun har i alle fall fått rikelig med kilometer i bena noe som er viktig for potene.

Det går fremover på apporten. Det blir nok enda en stund til vi kan avlegge noen apportprøve, men det er spennende. Vi gleder oss for hver eneste fremgang.

Vi skal på en treningshelg med gode venner i starten av August. Det gleder vi oss stort til. Vi gleder oss også til å bli kjent med nye fuglehunder og deres eiere. Jeg kjenner at jeg begynner å komme i høstmodus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar