fredag 4. november 2011

for for n'te gang

Skulle kjøre til Karasjok på torsdag for å hente Specific, men det ble det ingenting av da det bare var høyenergifor inne, og ikke mediumforet som Embla bruker. Det gjorde forsåvidt ingenting etter at jeg hadde hatt en sleng på bilen på onsdag.

Veterinæren her i byen stilte meg forsåvidt et interessant spørsmål. "Er det noen grunn til at du vil ha specific?" samtidig som hun fremholdt at det finnes andre gode for. Ja, det finnes mange gode for. Men når jeg leser innholdsfortegnelser og undersøker avføring er jeg godt fornøyd med specific, i tillegg til at Leia spiser godt. Jeg så på noen bilder fra sommeren og da så man ribbenene når hun sto. Det er nødvendigvis ikke veldig estetisk. Hun ser bedre ut nå. Det er nok kombinasjonen av høyenergitørrfor, frysetørret vom og vom og hundemat. Men når hun ligger og slapper av og puster inn og ut kommer ribbenene godt fram.

Vi får se hva det ender opp med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar