lørdag 14. mai 2011

Rapport fra solveggen

Nå ligger Leia på verandaen og soler seg. Tosifret antall varmegrader i Hammerfest vet vi å nyte. Jeg sitter på verandaen og skriver.

Det har blitt en stund siden det ble skrevet sist. Det har vært mye på jobb og jeg har også vært indisponert en stund. Det er godt med gode venner som stiller opp, når ting går litt på tverke eller timeplanen ikke strekker til, og tar seg av både hund og eier.

Leia har fått god sosialisering både med andre mennesker og andre hunder. Hun fremstår som tryggere og tryggere. Jeg har også begynt å kreve mmer av henne igjen. Det merkes at det skal lite til før hun blir litt lydigere.

Plaanen er tamfugltrening i slutten av juli så til da bør innkalling og sitt sitte hundre prosent. I tillegg blir jeg veldig fornøyd om jeg har fått en hund som går pent i bånd. Det er bare en måte å få det til på - det er å trene og å finne rom i timeplanen.

So long.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar