onsdag 8. desember 2010

preging på heis

De siste dagene har girlpowerfaktoren vært litt lavere, men vi har absolutt holdt oss flytende med god hjelp.

Fantastiske venner stilte opp og tok seg av Steffi på kort varsel. Bare digger dere.

Leia og jeg dro til honningsvåg på veiledning. Det var litt diskusjon i forkant, men jeg fant ut at det ble en bra erfaring for henne. Bilturen gikk relativt greit selv om vi ikke kom fram før midnatt - det skyldtes ytre omstendigheter. Vi gikk en "lang morgenluftetur" og deretter var det stilt da jeg kom før lunsj, men da jeg var tilbake etter lunsj var det ikke like greit. Slik at hun ble med oss på veiledning. Takk til gode kolleger og takk til Rica:) Hun var forebilledlig rolig, hun har så visst skjønt at mennesker utgjør en viktig del av flokken hennes.

Leia fikk flere turer i heis og dette satte hun stor pris på. Det var så visst ikke skummelt. Dessuten fikk hun hilst på noen av ambulanseguttene i Honningsvåg. Det gikk også helt fint. Hun begynner å bli ganske så byvant.

I dag har jeg vært og funnet meg ski - med det siste snøfallet håper jeg å få en liten tur på søndag:)Valget falt på Åsnes Breidablikk så jeg bare venter på at de skal bli ferdimonterte:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar