lørdag 19. januar 2013

Å spille på lag med været

Torsdag tenkte jeg å utsette kondisjonstrening av hundene til fredag fordi jeg var full av dårlige unnskyldninger inklusive tidsklemme. Det var bare det at torsdag var det fantastiske forhold. Fredag var det helt utelukket å trene noen ting som helst grunnet været. Da var jeg full av anger for alt jeg ikke gjorde på torsdag selv om det var fantastisk med en ekstra strekk på sofaen.

I dag, tja i dag, hadde jeg unnskyldninger, men kom meg ut likevel. Det ble ingen lang tur. Været satte vel en slags stopper for det, men det var likevel godt for både meg og hundene og komme seg ut. Jeg tenkte vel i mitt stille sinn at det er en gang sånn at været styrer man ikke med. Noen ganger bare stopper været alle planer, som regel er det et spørsmål om å kle seg. I alle fall har vi vel lært noe av tragedier også i moderne tid. Man får spille på lag med været, noen ganger kan det være fatalt og være for egenrådig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar